Harderwijk: Hanzesteden Marketing wint Netwerk Citymarketing Award 2018

Hanzesteden Marketing heeft de Netwerk Citymarketing Award 2018 in de wacht gesleept. De Netwerk Citymarketing Award wordt jaarlijks uitgereikt aan de meest succesvolle en bijzondere case in de citymarketingbranche. Zowel de vakjury als het publiek heeft Hanzesteden Marketing verkozen boven de inzendingen van Gemeente Den Haag en Utrecht Marketing, om de bijzondere manier van samenwerking tussen Hanzesteden Marketing, lokale citymarketingorganisaties, regiomarketingorganisatie en NBTC Holland Marketing.

Wat zijn Hanzesteden?
Hanzesteden zijn in de middeleeuwen ontstaan uit de behoefte om de binnenlandse handel te beschermen en uit te breiden. De Hanzesteden vormen vandaag de dag door hun authentieke karakter en hun (culturele) historie een aantrekkelijke en onderscheidende bestemming. De Hanze is door haar belang voor de culturele identiteit van Europa benoemd tot 1 van de 33 Culturele Routes van Europa. In Oost Nederland zijn 9 Hanzesteden door het water verbonden: Doesburg, Zutphen, Deventer, Hattem, Zwolle, Hasselt, Kampen, Elburg en Harderwijk. Iedere stad heeft een eigen identiteit en positionering, in een historisch decor en met eigentijdse conceptstores, foodmarkets en festivals.

Facebook
Twitter
WhatsApp

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *