Afvalinzameling Putten aangepast vanwege hoge temperaturen

De afvalinzameling in Putten start deze week eerder vanwege de aanhoudende warmte. De gemeente verzoekt inwoners hun afvalcontainers vóór 07.00 uur aan de weg te plaatsen, zodat de inzameling tijdig kan beginnen. Dat meldt de gemeente.

Ook het Afvalbrengstation hanteert deze week aangepaste openingstijden. Op woensdag is het station geopend van 11.00 tot 14.00 uur. Op donderdag en vrijdag blijft het gesloten. Op zaterdag gelden de reguliere openingstijden van 08.30 tot 12.30 uur.

De gemeente vraagt inwoners rekening te houden met de gewijzigde tijden bij het aanbieden of wegbrengen van afval.

Facebook
Twitter
WhatsApp

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *