Harderwijk: Unitas O19 verovert zilver op NK korfbal

Unitas O19 is zaterdag als tweede geëindigd op het Nederlands kampioenschap veldkorfbal. In de landelijke finale verloor de ploeg uit Harderwijk nipt van TOP uit Sassenheim: 14-15.

Unitas nam in de openingsfase tweemaal een voorsprong, maar moest daarna grotendeels in de achtervolging. De Harderwijkers wisten steeds terug te komen, maar konden in de slotfase het verschil niet meer overbruggen.

Met de tweede plaats behaalde Unitas een van de beste prestaties uit de clubgeschiedenis op nationaal niveau. Na afloop ontvingen de spelers de zilveren medailles van het KNKV.

Facebook
Twitter
WhatsApp

Gerelateerde berichten

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *